Nabízíme intenzivní kurzy anglického jazyka přímo ve škole.
Připravujeme děti na britské zkoušky YLE (Fun for Starters, Movers, Flyers) a dále na KET, PET, FCE, CAE a CPE (úrovně A1–C2). Výuka probíhá komunikativní formou, inspirovaná inovativní finskou metodou, která kombinuje metodiku CLIL, edukační hry, projektové učení a jednou ročně i výuku formou Phenomena-Based Learning. Díky tomu děti získávají nejen jazykové znalosti, ale i schopnost samostatného a kreativního myšlení.
Nejsme běžná jazyková škola. Naším cílem je podpořit skutečný vztah k jazyku, který má pro studenta osobní význam a propojuje jej s vlastními zážitky, kulturou a každodenním životem. Jazyk tak není jen prostředkem komunikace, ale přirozenou součástí identity a myšlení.
Zakládáme si na individuálním přístupu – každý pedagog zná silné a slabé stránky, zájmy i aktuální dění u každého žáka. Pracujeme s materiály Cambridge, které nabízejí vynikající online podporu. Díky tomu mají žáci možnost procvičovat učivo a sledovat výuková videa i doma.
CLIL (Content and Language Integrated Learning) je výukový přístup, který propojuje učení cizího jazyka s výukou jiných předmětů (například matematiky, přírodních věd či zeměpisu). Žáci se tak učí nejen obsah předmětu, ale zároveň si rozvíjejí jazykové dovednosti v angličtině. Tento přístup podporuje přirozené používání jazyka v různých kontextech a přispívá ke zlepšení jazykových kompetencí díky praktické aplikaci znalostí.
Organizace intenzivní výuky:
Výuka probíhá čtyřikrát týdně: 2× 60 minut a 2× 45 minut. Délka 90minutového bloku nám umožňuje realizovat projektové aktivity, například CLIL hodiny nebo výuku věd v angličtině.
Během prvních dvou let se zaměřujeme výhradně na angličtinu – učíme děti mluvit, spelovat a číst. Ve třetím ročníku přibývá výuka dalšího předmětu (například přírodovědy, zeměpisu nebo historie) v angličtině. Děti se zapojují do projektů, natáčejí filmy, tvoří komiksy, účastní se Reading Clubu a Show and Tell, a hrají divadlo. Výuka rozvíjí jak kreativní, tak kritické myšlení.
Na konci pátého ročníku dosahují děti jazykové úrovně B1
Phenomena-Based Learning (PBL) je metoda, při níž se studenti učí jazyk prostřednictvím zkoumání a diskuze o reálných fenoménech a tématech z okolního světa. Místo tradičního učení slovní zásoby či gramatiky se žáci zaměřují na komunikaci a porozumění komplexním tématům propojujícím různé oblasti znalostí (například přírodní a společenské vědy). Tento přístup podporuje kritické myšlení, spolupráci a hlubší pochopení souvislostí.
Informace o kurzu
Výuka: 2 x 60 minut a 2 x 45 minut v týdně.
Maximálně 12 dětí ve skupině.
Spolupracujeme s dotační podporou městské části Praha 6.
Učíme zábavnou formou v neformální atmosféře s rodilými mluvčími a zkušenými učiteli.
Výuka pro první ročníky začíná ihned po obědě.
Termíny 1.–2. pololetí
Délka kurzu.
Kurzy v 1. trimestru trvají 11 týdnů (44 vyučovacích hodin), ve 2. trimestru 10 týdnů (40 vyučovacích hodin) a ve 3. trimestru 17 týdnů (68 vyučovacích hodin). Celková délka kurzu za celý školní rok je 38 týdnů, tedy 152 vyučovacích hodin.
Neučíme jen jazyk – formujeme bilingvní identitu
Spolupracujeme se školami.

Neučíme jen jazyk – formujeme bilingvní identitu




